dinsdag 31 januari 2012

Logo's, werkruimten en nog zo wat...

Het afgelopen halfjaar heb ik wiskundeleraar.nl vooral gebruikt als persoonlijke werkomgeving. Een verzamelplaats van van alles en nog wat. Ik kom in mijn werk van alles tegen. Waar zet je dat neer? Hoe houd je dat bij? Hoe regel je dat allemaal een beetje handig?

Inmiddels heb ik voor mijn klassen werkruimten aangemaakt en ingericht. Dat is nog vrij nieuw maar als het een beetje werkt is dat wel erg handig.


Hoe nu verder? In principe wil ik wiskundeleraar.nl vooral gebruiken om het onderwijs dat ik verzorg te ondersteunen. Ik heb zo'n 109 leerlingen verdeeld over 4 klassen. Dat kunnen MAVO-, HAVO- of VWO-leerlingen zijn. Als er dan ook nog verschillende leerbehoeften zijn? Hoe moet je dat een beetje handig regelen? Of als je ook 's wat andere soorten opdrachten wilt doen? Hoe ga je dat stroomlijnen? Als je extra materiaal maakt, waar laat je dat?

Wel aan, dat gaan we dan maar 's uitproberen, ontdekken en uitvinden. Iedere docent z'n eigen ELO, dat is pas fijn:-)