vrijdag 7 september 2018

Week 36

Deze week ben ik op school op therapeutisch basis begonnen. Ik ben maar 's niet naar school gegaan. De medische complicaties waren deze week nog een beetje te erg. Met fysio (2x), bedrijfarts en een behandeling in het WestEinde was de week ook wel weer goed gevuld. Volgende week een nieuwe kans...:-)

Voor school heb ik inmiddels NumWorks klaar gezet voor 4 en 5 HAVO wiskunde A en B. Dat was nog een werkje. Hoe deed ik dat ook alweer?  Maar dat is inmiddels wel gelukt. Volgens mij gaan we de instroommodules doen zoals ik die vorig jaar van plan was. Dat is mooi. Voor de rest van de dingen moeten we nog overleggen. Ik heb voor mijn collega's inmiddels ook de toetsen van 2016-2017 en 2017-2018 verzameld. Dat kan ze nog richting geven... en mogelijk een hoop werk besparen.

't Weekend staat voor de deur... dus vandaag doen we rustig aan.:-)

Numworks docenten