zondag 29 september 2013

Eindopdracht wiskunde en konijnen

Ik heb in de leerroute voor de PO van HAVO 4 wiskunde A 'wiskunde en konijnen' een eindopdracht toegevoegd.

Eindopdrachten
Bij de eindopdracht ga je zelf aan de slag. Je kiest een eindopdracht uit verschillende mogelijkheden. Bij deze bonte verzameling van opdrachten is er voor iedereen, hopelijk, een gepaste activiteit te vinden.



Ik ben daarmee bijzonder in mijn nopjes. Ik kan daar van alles kwijt. Hopelijk is er dan voor alle leerlingen iets te vinden dat ze aanspreekt. Op dit moment zijn de volgende eindopdrachten klaar:
  • Basisvaardigheden algebra
  • Computerpracticum
  • De gulden snede en kunst
  • De gulden snede in de natuur
  • De rij van Fibonacci en de natuur
  • Effectiviteit van verpakkingen
  • Het tweetallig stelsel
  • Het zestigtallig stelsel
  • Programmeren met de CASIO
  • Vissen, gras, konijnen en wolven
Volgens mij wordt dat wel iets...:-)